~宝贝的窝~

My photo
Malacca, Malacca, Malaysia

~宝贝的爱歌~

Tuesday, September 22, 2009

十指紧扣


还记得两年前我们还在一起的时候所谓的~十指紧扣~那画面依然还留在我的脑海里头,那么的清新。。。我们俩曾不管发生任何事,不管在何处都没把对方的手松开。。。(手拖住手嘅感觉真系好尤其是当你拖住个你中意嘅人 不期然就会有种甜蜜同埋幸福的感觉 轻轻(敢)手挽手就已经感觉到互相嘅浓情蜜 将大家的距离拉得好近好近 每当我地手拖住手嘅时候 唔单只感觉到有温暖 仲有力量 信心 好似可以感觉到 对方对对方的关心 肯定 哩一切美好的感觉 其实都系因为 我地都爱对方 记得你曾经讲过 你好中意同我手拖住手嘅感觉 尤其系最中意我地 十指紧扣的感觉 因为你觉得(甘)样好有安全感 而我地都曾经拖住对方 走过左好多好多嘅路 经历左好多 分享左好多)

No comments: